Tilbage til Information om klubben

Samarbejdsudvalg (SU)

Som medlem af SSK er du med i Sjællandske Sports- og Lystfiskerforeningers Samarbejdsudvalg (SU), som er en sammenslutning af fiskeklubber. Herigennem kan du fiske i rigtig mange søer, bla. Utterslev Mose, som indeholder masser af gedder og suder. I mange af søerne kan du ligeledes låne både. Dette gælder også for flere havne på Sjælland. Via SU er der også utallige faciliteter, hvor du vil få rabat og/eller andre fordele.

Det kræver en nøgle og en godkendt bundprop at bruge bådene. Nøgle og bundprop kan købes i Hvidovre Sport.

Bådene skal reserveres på www.su-booking.dk eller hos Hvidovre Sport (tlf. 36 75 13 15).  Dit  medlemsnummer står bag på den facilitetsfolder du får tilsendt direkte fra SU, når du er medlem af Søborg Sportsfiskerklub.

Sjællandske Sports- og Lystfiskerforeningers Samarbejdsudvalg